Primăria Năvodari își va relua activitatea începând de mâine, 18 iunie, și în sediul de pe Strada Dobrogei, unde un angajat asimptomatic a fost diagnosticat cu COVID 19.
După finalizarea acțiunii de dezinfecție și în urma consultării cu reprezentanții DSP Constanța, s-a dispus reluarea activității începând de mâine, însă relația cu publicul se va efectua, ca măsură de precauție, timp de o săptămână, doar prin intermediul online, telefonic și prin poștă.
IMPORTANT: Măsura este valabilă doar pentru compartimentele care funcționează în sediul din Strada Dobrogei, nr. 1: Urbanism, Autoritate Tutelară, Investiții, ADPP, Juridic, Resurse Umane, Registratură și Registrul Agricol.
Activitatea cu publicul în celelalte sedii ale Primăriei, inclusiv Serviciul Impozite și Taxe Locale, se va desfășura ca și până acum, fără alte restricții suplimentare, programul cu publicul rămânând neschimbat.
Ancheta epidemiologică a DSP a stabilit care sunt contacții direcți ai colegei infectate, fiind dispusă autoizolarea acestora la domiciliu pentru o perioadă de 14 zile.
Corespondența cu departamentele de specialitate ale Primăriei Năvodari se va face la adresa electronică: secretariat@primaria-navodari.ro. Vă rugăm să precizați compartimentul către care direcționați solicitarea și, unde este cazul, să atașați documentația necesară ori să o transmiteți prin poștă/curier.
Aparatul de specialitate al primarului vă va răspunde la următoarele numere de telefon: 0241/76.16.03, 0241/76.03.53 (tastând interiorul compartimentului de specialitate).