{slider Compartiment Agricol}
Atribuții
a) asigurarea înregistrării efective a persoanelor fizice în registrul agricol în conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
b) eliberarea certificatelor de producător;
c) verificarea şi eliberarea persoanelor fizice proprietari de teren agricol, adrese privind situaţia actuală a terenurilor deţinute (intravilan sau extravilan);
d) primirea şi verificarea dosarelor depuse în vederea stabilirii unor drepturi în baza art.13 din Legea 44/1994;
e) primirea şi verificarea documentaţiei pentru aplicarea : H.G nr.834/1991 şi H.G 450/1999;
f) aplicarea art.36 din legea nr.18/1991 republicată privind atribuirea terenurilor aferent imobilelor;
g) eliberarea documentelor de adeverire a proprietăţii animalelor în vederea vânzării acestora;
h) înmânarea titlurilor de proprietate întrocmite de Comisia Judeţeană de Fond Funciar, în conformitate cu prevederile Legii 18/1991, modificată şi republicată;
i) întocmirea evidenţei deţinătorilor de teren arabil pe categorii de folosinţă şi proprietari
j) participarea alături de O.C.A.O.T.A la predarea – primirea suprafeţelor de teren arabil în diverse scopuri (puneri în posesie – locatori, acţionari, obiective de investiţii);
k) înregistrarea contractelor de arendare;
l) întocmirea proiectelor de hotărâri aparţinând domeniul de activitate;
m) identificarea, măsurarea, verificarea terenurilor care aparţin oraşului Năvodari;
n) punerea în posesie a persoanelor fizice şi juridice care deţin terenuri în oraşul Năvodari ca urmare a sentinţelor civile, concesiuni, închirieri, asocieri, schimburi de teren şi vânzări;
o) verificarea şi identificarea terenurilor propuse pentru concesiune şi vânzare;
p) primeste şi verifică documentaţia prevăzută de Legea nr.42/1990 republicata, în vederea atribuirii de teren revoluţionarilor din decembrie 1989;
q) participarea la acţiuni de măsurare, verificare şi realizări de planuri de situaţie cu alte servicii (birouri) din cadrul Primăriei;
r) completarea registrelor agricole cu adresele nou atribuite sau confirmate ( denumiri de străzi şi numere stradale), cu Decretele de expropriere şi cu notificările conform Legii nr.10/2001;
s) asigurarea răspunsurilor la corespondenţa şi orice alte sesizări adresate de cetăţeni;
t) participa la aplicarea Legii nr. 1/2000, modificata si completata de Legea nr. 247/2005
u) tine evidenta documentatiilor depuse de persoanele care solicita constituirea sau reconstituirea dreptului de proprietate, potrivit Legii 169/1997, Legii 18/1991, Legii
v) acordarea de informaţii cu privire la documentele şi metodologia impusă pentru autorizaţiilor emise îm baza Legii nr.507/2002;
w) verificarea/primirea documentaţiilor în vederea obţinerii autorizaţiilor emise conform Legii nr.507/2002;
x) întocmirea,calcularea taxelor şi eliberarea autorizaţiilor emise în baza Legii nr.507/2002;
y) îndosarierea şi ţinerea evidenţei dosarelor lucrate;
z) întocmirea vizei anuale a autorizaţiilor emise în baza Legii nr.507/2002;
aa) înregistrarea lunară într-un registru de evidenţă a autorizaţiilor emise şi eliberate în baza Legii nr.507/2002, precum şi modificările şi completările pe acestea;
bb) întocmirea autorizaţiilor, a completărilor şi modificărilor solicitate de petenţi pentru autorizaţiile emise în baza Legii nr.507/2002;
cc) eliberarea autorizaţiilor cu înscrierea tuturor datelor pe cotorul autorizaţiilor;
dd) colaborează cu toate compartimentele din cadrul instituţiei, precum şi cu alte instituţii în limita atribuţiilor stabilite.
{/sliders}