Peste 100 de năvodăreni au solicitat până în prezent anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la 31.12.2018, conform prevederilor OG 6/2019.

Vă reamintim că cererile pot fi depuse până pe 15 decembrie 2019, la sediul Serviciului de Impozite și Taxe Locale, soluționarea acestora urmând a se face în termen de 15 zile. Totodată, plățile obligațiilor bugetare principale restante la 31.12.2018 se pot efectua până la aceeaşi dată: 15 decembrie 2019!

Potrivit procedurii aprobate de Consiliul Local în ședința ordinară din 30.09.2019, beneficiari ai actului normativ sunt persoane juridice, persoane fizice sau entități fără personalitate juridică care la data de 31.12.2018 înregistrează obligații bugetare principale restante, indiferent de cuantumul acestora.

Consiliul Local Năvodari a adoptat în şedinţa ordinară din data de 30.09.2019 o hotărâre prin care se aprobă aplicarea prevederilor OG 6/2019 privind instituirea unor facilitaţi fiscale pentru contribuabilii ce înregistrează obligaţii bugetare restante la 31.12.2018 către bugetul local al oraşului Năvodari.

Mai multe informații despre documentele necesare, condițiile de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la 31.12.2018, precum și despre procedura derulată de Serviciului de Impozite și Taxe Locale găsiți AICI:

https://primaria-navodari.ro/hotararea-nr-219-30-09-2019-privind-anularea-accesoriilor-aferente-obligatiilor-bugetare-principale-restante-la-31-12-2018-datorate-bugetului-local/