Ținând seama de situația financiară ca urmare a suspendării multor activități economice pe perioada stării de urgență și stării de alertă, Consiliul Local Năvodari a adoptat, în ședința ordinară din data de 4.06.2020, proiectul de hotărâre inițiat de primarul orașului Năvodari privind instituirea unor facilități fiscale pentru contribuabilii care înregistrează obligații bugetare restante la 31.03.2020 către bugetul local.

Potrivit procedurii aprobate de Consiliul Local, în conformitate cu prevederile OUG nr. 69/2020, debitorii care intenționează să beneficieze de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la 31 martie a.c. pot depune o notificare în acest sens la sediul Serviciului de Impozite și Taxe Locale până cel târziu la data de 15.12.2020, inclusiv.  Soluționarea cererii de către organul fiscal se face în termen de 15 zile.

Beneficiari ai actului normativ sunt persoane juridice, persoane fizice sau entități fără personalitate juridică care la data de 31.03.2020 înregistrează obligații bugetare principale restante la 31.03.2020.

Mai jos puteți consulta Procedura de acordare a anulării accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la 31.03.2020