Pentru a veni în sprijinul cetățenilor, Primăria Orașului Năvodari lansează o platformă online pentru programarea cetățenilor în vederea depunerii documentelor necesare eliberării actelor de identitate. Pentru a beneficia de acest serviciu, cetățenii trebuie să urmeze trei pași simpli:

1. Accesați link-ul https://programari.primaria-navodari.ro/ din cadrul secțiunii Evidența Persoanelor – Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
2. Completați câmpurile obligatorii din formularul electronic:
o data și ora pentru care doriți programarea – veți selecta de pe un calendar data dorită și ora respectivă, care vor fi afișate doar dacă sunt disponibile
o nume și prenume, telefon și adresa de email
3. După realizarea programării, verificați email-ul dumneavoastră, unde veți primi o confirmare cu data și ora programării.

Rugăm toate persoanele să respecte data și ora de programare pentru a se evita astfel aglomerația la ghișeul din Str. Albinelor, Bl. B2, parter.
Depunerea cererii de eliberare a actului de identitate la data și ora stabilite va fi însoțită obligatoriu de toate documentele necesare eliberării actului de identitate. Pentru această, vă sugerăm să consultați lista documentelor necesare eliberării actului de identitate din cadrul secțiunii Evidența Persoanelor (https://primaria-navodari.ro/evidenta-persoanelor/), pentru a vă asigura că dețineți toate actele necesare.

Mai multe informații puteți obține de la echipa Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor la numărul de telefon 0241/766.266.