Primăria Năvodari a organizat, astăzi, cea de-a doua întâlnire cu mediul de afaceri din turism în vederea înființării Organizației de Management a Destinației (OMD) Mamaia Nord.
La eveniment au participat agenți economici și investitori care își desfășoară activitatea în Mamaia Nord și sunt interesați de dezvoltarea stațiunii.

Primarul Florin Chelaru le-a expus celor prezenți principalele avantaje ale constituirii OMD, un organism care să poată dezvolta strategii și programe pentru promovarea și dezvoltarea stațiunii Mamaia Nord. „Vă cer să veniți ca partener al Primăriei Năvodari și al primarului. Nu trebuie ca decizia să rămână doar în responsabilitatea unei persoane, chiar dacă este primar. Este nevoie ca toți cei care ne dorim să avem un turism de calitate în Mamaia Nord, toți cei care ne dorim să devenim cea mai căutate destinație turistică de pe litoral, să stăm la aceeași masă și să luăm deciziile împreună ca parteneri”, a declarat primarul Florin Chelaru.

După întâlnirea de astăzi, grupul de lucru constitutit la nivelul Primăriei Orașului Năvodari va centraliza toate adeziunile depuse de către persoanele juridice care își vor exprima intenția de a participa la constituirea OMD Mamaia Nord.
Următorul pas îl reprezintă realizarea Statului și Actului Constitutiv al OMD Mamaia Nord, cei interesați urmând să trimită propuneri în acest sens.

OMD Mamaia Nord este asociație de utilitate publică și se înființează prin asocierea autorității publice locale din componența destinației cu plătitori de taxă specială de promovare turistică, respectiv:
• membri din cadrul destinației ai confederațiilor/federațiilor patronale reprezentative, cu activități în domeniul turismului;
• organizații patronale;
• angajatori din cadrul destinației turistice.

Conform Ordonanței nr. 15/2017 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea și desfășurarea activității de turism în România, Asociația ”Organizația de Management al Destinației Mamaia-Nord” este persoană juridică, organizată în baza Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările și completările ulterioare, prin parteneriat public-privat, care realizează politica de dezvoltare turistică a destinației, inclusiv politica de marketing a destinației, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.